Friday, July 23, 2010

De la Ada adunate...


-Tata cum ai stiut sa montezi umbrarul?
-N-am stiut, dar am incercat pana am reusit. Hai sa-ti explic: cand vrei sa faci ceva cu adevarat, reusesti. Eu mi-am dorit sa fac asta si mi-a iesit. Intotdeauna imi propun sa fac diverse lucruri si reusesc sa le fac.

A doua zi, la micul dejun, cu exemplul tatei prospat in minte...

Verisoara gaseste un fir de par in micul dejun. Ma apropii de masuta lor. Ada ma opreste:
-Mami, lasa-ma sa-i explic: Uite Roxi, odata am gasit si eu un fir de par in mancare. M-am gandit ca e dezgustator. Dar dupa aia mi-am obtinut increderea si am mancat cu tot cu par!

***

-Mami, sunt saturata!

***
Dupa ce de mai multe ori m-a amenintat cu aceasi intrebare, in momentul in care refuzam sa-i fac o placere:
-Mami, vrei sa te invit la petrecerea mea in pijamale?
-Nu, nu vreau!
-Maaami! Esti invitata pe lista!

***

-Mami, ce zi o sa vina mai intai: ziua mea sau Craciunul?
-Ziua ta!
-Nu-i nimic! De Craciun vreau sa primesc...
-Dar de ce de Craciun si nu de ziua ta?
-Sa nu mai cheltuiti voi bani!

***

No comments:

Post a Comment