Saturday, October 15, 2011

Declaratie de dragoste


De cate ori ii fac o placere cat de mica:
-Mami, esti cea mai buna mama pe care am avut-o vreodata!

***

Intr-o seara -cand stateam inghesuite in patul ei de o persoana- o manca nasul:
-Poate sunt alergica la tine, mami!
-Poate...
-Sa mergem la doctor sa aflam...
-Sa mergem...
-Dar sa stii ca si daca imi spune domnul doctor ca sunt alergica la tine, tot asa am sa te tin de gat cu obrazul lipit de al meu...
...si ma strange in brate cu dragoste...

***

Ori de cate ori ne "surprinde" imbratisati
-Imbratisare?! Fara mine? si alearga spre noi...sa recupereze...

***

Se opreste uneori din ceea ce face:
-Am nevoie de o imbratisare!

***

In zilele cand mamaie a stat in spital cu tataie, Ada, dupa gradi, a stat pe la bunicii prietenilor.
Intr-una din seri imi spune:
-Mami, stii cum mi-am dat seama ca mi-e dor de mamaie?
-Cum, Ada?
-Astazi dupa somnul de pranz, cand am deschis ochii am vazut ceva albastru si am crezut ca e bluza lui mamaie. Cand mi-am dat seama ca era un perete, m-am intristat.

No comments:

Post a Comment