Friday, August 19, 2011

De n-ar fi fost, nu s-ar fi povestit...


-Mami, mie imi plac mult animalele. Ma bucur ca am caine, iepure, acum am si casuta pentru pasari...Imi mai doresc pisica, pesti...pesti...pesti...
-Am prins ideea, Ada...
I-am luat pesti. Ajungem cu ei acasa, le dam drumul in acvariu si o incurajez sa le dea nume noilor ei prieteni.
Ii priveste cu atentie:
-Rosila Fugarila, Petila Fugarila, Negrila Fugarila, Miky Fugarila si Curatila Fugarila
-Nu-s cam lungi numele lor?
-Putem sa-i strigam doar Rosila, Petila...ca Fugarila e numele de familie.
Si se pune pe pictat...

***

Ma supara ca insista sa-i cumpar ceva ce deja are, doar de dragul de ai cumpara.
-Ada, noi atat putem sa-ti oferim, nu-ti convine...cauta-ti alti parinti.
Se supara, dar nu spune nimic. Seara, la pupicul de noapte buna, ma strange da gat si cu ochii in lacrimi:
-Mami, astazi cand mi-ai spus sa-mi caut alti parinti...sa stii ca mi-ai ranit sentimentele...

***

Ada e plecata in vacanta cu mamaie, unde are ocazia sa cunoasca o doamna pe care o cheama tot Ada.
-Ti-a placut de doamna Ada? o intreb
-Da mi-a placut! Si argumenteaza: carui copil nu i-ar placea de o doamna care i-a adus dulciuri?!


No comments:

Post a Comment