Monday, July 17, 2006

04.05.2006 sau Patru paşi


Astăzi am făcut primii mei patru paşi. Vi se pare lucru puţin? PATRU! Dacă numeri pe degete, pleci de la degetu’ mare si ajungi la inelar! Şi-s cinci toate la o mană! Am parcurs mai mult de jumătate din degetele de la o mană!Vi se mai pare lucru puţin?
Până acum unu doi şi gata. Pragul meu psihologic era degetul mijlociu! Am reuşit sa-l depăşesc!
La capătu’ paşilor mei mă aşteptă tata. Ta-ta e cel care culege întotdeauna roadele muncii mele. Mama e cea care “aleargă” măslina în farfurie, iar tata înfige furculiţa-n ea din prima, că e gata ameţită!
Mama nu se supară! Ne ascultă de acolo de unde şi regele merge singur. Se bucura cand tata strigă: “Patru! Bravo, tată!... Mama, fata noastră a făcut patru paşi singură!”

No comments:

Post a Comment